tisdag, oktober 02, 2007

Datatrasslet inte över ännu

Jag har fått en förklaring till varför min uppkoppling varit så seg de senaste dagarna. Det är visst nått ordentligt fel över hela Marocko, så det är inte min dator och inte mitt kvarter, utan problemet är bra mycket större än så. Irriterande är det i alla fall! Jag har en massa grejer att fixa på nätet men det funkar ju inte när allt bara bryts hela tiden. Att lägga upp länkar eller uppdatera hemsidor är inte att tänka på. Tyvärr... Konstigt nog så verkar enkel text gå rätt bra, men bilderna vill inte alls just nu- kan det vara för att det regnat?...

3 kommentarer:

Sofia Eriksson sa...

Åh, gumman! Hoppas att internetet ordnar sig snart....

Ville bara säga att det är cybercrop på Svensk Scrapbooking i helgen... Gissar att du har ganska fullt upp, men OM det är så att du ska pyssla och har internet i ordning, så vet du iaf att det är CC. :)

Många kramar, Sofia

Anonym sa...

Nedrans uppkoppling då!
Är ju så nyfiken på hur ni har fått det i lägenheten.Hoppas att felet åtgärdas snart :)
Kram Gabriella

Nejma sa...

Uppkopplingen är ff lika seg. Den ligger oftast på runt 10 KB/S!!! Det är VÄLDIGT segt....

Sofia, japp! Ska se om jag lyckas scrappa nått idag. det var LÄNGE sedan. Hoppas bara jag kommer åt kartongerna, för med alla omflyttningar har jag tappat kollen på var grejerna står. Målaren är och gör om B:s rum, färgen flagnade! Så vi står och stampar på samma fläck just nu...

Gabriella - Ja du, önskar så att jag kunde lägga upp bilder! Ni är ju många som följt vår ombyggnad och det känns jättedumt att inte kunna visa bilder då. Men jag kan säga så här: G:s rum är målat, B:s rum målas om i skrivande stund, köket är kaklat och målat. Nu är det bara köksskåpen kvar. Muraren kommer på tisdag för att kakla inne i skåpen.

/Nejma