tisdag, april 01, 2008

Hårfin

Jag kämpar på mot mitt mål, Beach 08. Jag har haft så mycket annat så jag har kommit av mej med promenaderna, men det är bara en tillfällig motgång. Om några dagar hoppas jag att vi är igång igen, Sabina och jag.

Idag har jag äntligen färgat håret. Jag har haft färgen hemma i flera veckor nu, men det har alltid kommit nått emellan. För 2 veckor sedan klippte jag topparna. Jag är rätt nöjd med håret just nu, även fast jag nog tycker att det gott kunnat bli lite rödare.

Näst på programmet står urrensning ur garderoben. Jag har redan gett 5 par för stora byxor till bästisen, hon har en bit kvar tills hon kommer i dom men dom kan funka som en sporre åt henne. Här hos mej var dom bara i vägen. Det är roligt att ge bort saker som kan komma till användning. Och nu i samband med vårstädning så är detju ett perfekt tillfälle för att rensa igenom garderoben.

Inga kommentarer: