onsdag, november 12, 2008

OO - Skrot?



20 kommentarer:

Anonym sa...

inget skrot bara charmiga gamla fynd

Anonym sa...

vilka antika "skrot"saker!!de kan man säkert använda i ett gammalt hus!!Eller så säljs de för flera tusen lappar....

Anonym sa...

Oj det var verklingen fin skrot...haha

Anonym sa...

Härliga gamla grejer...definitivt inte skrot.

Kerstinsdottern sa...

Fint gammalt järn-"skrot"!

Kerstinsdottern sa...

Blev fel adress till min blogg i det första länkandet!

Anonym sa...

Inte skrot väl??!! Jag älskar gamla saker. Jag har däremot skrot som tema men ganska vackert det också.
Ha dé gott!

Veronica sa...

Skrot?!! Nää!!! Isåfall fint skrot!
Har lite sådant skrot jag oxå men det står nere i källaren och samlar damm =(
Kramizz =)

Anonym sa...

Det är väl synd att kalla det för skrot. Spegeln eller om det är en fotoram fastnade jag för med en gång!

Anonym sa...

Bara en massa vackra skatter! /Anette

Linda sa...

Hej du! Jag har en fråga till dig, du kan väl maila mig på tokyo.tidbits@gmail.com :)

Anonym sa...

Skulle inte kalla det där skrot utan vackra gamla ting. Fint foto! :)
Min OO-post är också full of historia.. ;)

Anonym sa...

Det ser ut som riktigt värdefullt "skrot".

/Ingrid

Resa med Herbert sa...

Hej!

Inte är det skrot inte, utan trevligt järnarbete.

Solvarma hälsningar från Irene

nilla|utanpunkt sa...

Är det inte alltid så – skräp för den ene, är fynd för den andre. Själv tycker jag att riktigt gammalt skrot, som det på bilden, är rena antikviteterna (faktum är att här i ENgland säljs de för höjdarpriser också).

TYRA Hallsénius Lindhe sa...

Skrot nej nej det ser härligt ut / Tyra i Vaxholm

Anonym sa...

I'm back! Och den här gången tänker jag banne mig förbli så.

Det där är ju inte skrot, fint tycker jag!

:)

Karins fotoblogg sa...

I sådana fall så är det vackert skrot!
Ha det gott!

Fundera grönt sa...

Skrot kan vara både vackert och kul :)

Anonym sa...

Fina grejer! Känner igen några som påminner om likanadana vi har. Idag blev det bättre sent än aldrig med OO för min del.