lördag, november 08, 2008

Skrotdator!!!!!

Alltså,är det någon som vill ha en skruttig dator som bara ger huvudvärk och i utbyte ge mej en ny, fräsch laptop? Min dator mår absolut inte bra. Jag skulle vilja lämna in den på reparation för jag misstänker att den behöver få lite nya delar, men tyvärr finns det inget inlämningsställe här i Tetuán och i Ceuta finns det inget HP-ställe. Det enda jag kan göra är att vänta tills jag åker till fastlandet nästa gång och ta med mej datorn och lämna in den på reparation där. Jag har försökt få upp Ordlös Onsdag sedan i onsdags men nepp, det har inte gått. Datorn bara hänger sej hela tiden.... Jag har fått använda barnens dator för att komma in på skolan och chatta men mina bilder ligger på min laptop, så jag har inte kunnat lägga upp veckans Ordlösa. Sorry!!!! Nu verkar datorn ha en bra dag så jag gör ett nytt försök....

Inga kommentarer: