lördag, maj 06, 2006

Kursen uppskjuten

Det blev ingen kurs idag.:-( I går kväll gick vi till kyrkan för jag ville kolla en grej och då fick jag höra att kursen inte börjar förrän den 20:e. Det kändes ju lite snopet att få reda på det kvällen innan. Tänk om jag hade stressat iväg till Cervantes och så var det ingen kurs... Men nu finns det ett riktigt program med vad som ska gås igenom vid varje kurstillfälle och det ser väldigt intressant ut. Så det blir säkert en väldigt bra kurs.

Det var faktiskt riktigt bra att kursen är uppskjuten för idag monterar dom vår nya dörr och då kan jag ju kolla så det blir ordentligt gjort. Eller nä, inte står jag där och glor hela tiden men jag skickar ner barnen emellanåt så dom kan rapportera om hur arbetet fortgår. Och det går frammåt. Dörren är på plats. Nu håller dom visst på att förstärka dörrkarmen med cement, så att den ska stå stadigt och bra.

Foton kommer i morgon! Jag vill inte gå ner och störa "gubbarna" utan låter dom jobba klart, så får jag fota när dom är klara istället.

Inga kommentarer: