söndag, augusti 13, 2006

Vilken scraphelg!

Jag har scrappat järnet den här helgen. I går gjorde jag 11 sidor och idag har jag gjort 6 stycken, hitills. Fast nu är jag lite yr i huvudet och varm & svettig, så jag kanske tar och plockar ihop allt istället. Vi får se vad jag gör. Jag har cybercroppat på Scrappiz (ett svenskt forum) och även på Scraptabulous (amerikanskt forum) så jag har fått gott om inspiration. Lite stressigt att hoppa mellan forumen och på tok för lite sömn, men KUL har jag haft i alla fall!!!

Nu ser hela lägenheten ut som Mitch skulle passerat här. jag har halvfärdiga layouter lite här och var, små blå klisterlappar i högar, en överfull papperskorg under vardagsrumsbordet, fotopåsar och lådor på alla stolar, bord och hyllor... Ojojoj, det ser verkligen inte särrskilt inbjudande ut just nu! Men jag fixar snabbt undan det värsta och så ska jag sopa och svabba golven ikväll. Jag har fått ny energi av allt pysslande. Just nu mår jag väldigt, väldigt bra! Det känns underbart att kunna pyssla igen.

Inga kommentarer: