lördag, september 23, 2006

En vecka har gatt nu

Idag ar det lordag och nu har det gatt en vecka sedan vi var och tittade pa datorn. Den skulle ha kommit i tisdags men nar min kompis och jag var dar i tisdags hade dom inte skickat den fran Casablanca annu. Den skulle daremot bergsakert komma pa onsdag morgon. Jag vill ju att dom installerar en DVD-brannare at mej, och det skulle ju ta nagra extra timmar, sa allt skulle vara packat och klart pa torsdag morgon. Bara att betala och bara ner ladorna till bilen.

Ni borjar kunna det har nu va? Ingen dator i torsdags heller.... Nu borjar dom nog tycka att det ar lite pinsamt for dom vet vid det har laget att jag bor i en annan stad och inte har egen bil, sa for att fa hem datorn maste jag fa med mej nagon kompis. Och det funkar inte att aka fram och tillbaka mellan staderna for en dators skull hur manga ganger som helst. Sa i torsdags lovade dom att dom ska installera brannaren at mej sa fort dom fatt in datorn och sedan far leveranskillen - han som kor upp datorerna fran Casablanca - ta vagen over Martil pa vagen ner igen och leverera datorn hemma hos mej. Nu har dom min adress och mobilnummer och jag fortsatter att vanta.... Det borjar bli lite irriterande. Men men, jag hoppas dataelandet ar vart att vanta pa.

Jag har sa mycket att beratta men det tar san tid pa denna dator, for jag hittar inte tangenterna och jag vet inte var dom svenska tecknen sitter, sa det kanns inte sa kul att skriva sa mycket nar jag ar har. Men om jag inte uppdaterar snart sa spricker jag! *s* Sa ni far sta ut med min konstiga svenska, for idag ar jag pa bloghumor. Hall i er, for nu kor jag sa det ryker....

Inga kommentarer: