lördag, maj 26, 2007

Hur normal är jag????

Jag hittade det här testet hos Thérèse och det verkar vara det som är mest inne just nu. *s*

You Are 65% Normal

Otherwise known as the normal amount of normal
You're like most people most of the time
But you've got those quirks that make you endearing
You're unique, yes... but not frighteningly so!
How Normal Are You?

Ärligt talat blev jag lite besviken faktiskt. Är jag verkligen så normal??? Jag trodde nog att jag var mer udda, mer unik, mer JAG liksom..... Tydligen är jag en vanlig Svensson, det är nog bara jag som inte fattat det ännu....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag som ser mig som en äkta medel Svensson, hur normal som helst...................... Inte ett dugg spännande! Var "bara" 45 % normal.

Anonym sa...

ja. ibland är man normalare än vad man tror...

Victoria sa...

Oj då, jag var 70% normal. Det retar mig, jag vill ju vara speciell och inte som alla andra! ;o) Kram/Vic

Anonym sa...

Jag blev också 65% normal när jag gjorde det där och fick samma reaktion som du... :)

Nejma sa...

Haha, det måste ju vara nått allvarligt fel på det där testet, helt klart! *asg*