tisdag, september 25, 2007

Internetstrul

Jag har haft problem med internet i flera dagar nu. Det har blivit bättre men är fortfarande inte bra. Jag kommer ut på nätet men varje sida tar evigheter att ladda. Ofta går linjen ner till 0 och då slutar sidan ladda. Så att surfa runt och göra nått roligt på nätet känns inte speciellt lockande. Jag har gjort det absolut nödvändiga och knappt mer än så och trots det har jag suttit mer tid vid datorn än jag brukar.

Att ladda bilder är nästan omöjligt. Det kan ta flera timmar med frustrerande försök innan jag till slut lyckas få upp miniversionen av bilden jag ville visa. Trisst för min Ordlösa Onsdag den här veckan, det får bli mini. Hellre det än ingen bild alls, eller hur?

Jag kommer inte åt min mail heller, annat än mitt Gmailkonto.

Jag blir såååå FRUSTRERAD! Men men.... det passar ju bra i den andra röran... En olycka kommer sällan ensam säger dom. Passar bra tycker jag.

Inga kommentarer: