lördag, september 15, 2007

Jösses!

Elektrikern var här idag. Eller elektrikerna skulle jag kanske säga, för det var 4 killar som kom på 2 motorcyklar. Modernt värre! Vet inte riktigt vad dom sysslat med hela dagen för jag tycker dom kommit och gått mest hela tiden. Kontakterna och lysrören är iaf på plats, men inte ugnen. Den kommer han och installerar på måndag. Hej och hå! Den oändliga historien....

Och oändlig kommer min städning att bli ikväll för nog har det varit smutsigt här förrut, men de här 4 killarna har lyckats grisa ner köket till total oigenkänlighet! *suckar* Det här är INTE roligt.... Förresten, sa jag köket? Matrummet, hallen och badrummet är minst lika äckliga dom...

En uppdatering i tävlingen. Det är den 15:e idag och vi fortsätter utan kök. Så tyvärr, Haydee, Erika, Nawiie, Sofia och Linda - ni är ute ur tävlingen. Och mest ledsen är jag, för jag vill ha mitt kök tillbaka! Nu ligger hoppet hos Christel, Marianne och Sigrinn.

Om en stund ska mina barn gå och sova och sedan ska jag ge mej i kamp med äcklet. Jag säger bara - ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG mer!

Förresten, jag vet inte varför fotona i mitt förra inlägg försvunnit. Om någon har någon förklaring så skulle jag bli glad, för jag fattar noll. Ska nog lägga upp dom igen, så snart jag hinner.

2 kommentarer:

Sofia Eriksson sa...

Nehej, jag är inte alls ute ur tävlingen! jag gissade på 13 september, och det blir faktiskt 13 september 2008 också! (Ja, det får vi ju hoppas iaf!)

Närå, skämt å sido! Jag hoppas att ni SNARAST får ert kök tillbaka!!

Kramar, Sofia

Anonym sa...

Det ser ut som att du har länkat till bilderna istället för att få med dem i själva inlägget. Men det är svårt att säga utan att se koden...