söndag, september 23, 2007

Äntligen!

Jag har haft problem med internet ända sedan i onsdags kväll. Jag vet inte varför men jag misstänker att det har med det dåliga vädret att göra. Det har regnat i flera nätter, åskat och haft sej. Tur nog har det varit någorlunda uppehåll på dagarna, bara en och annan kortare skur. Jag hoppas ovädret dragit vidare nu så jag slipper vänta i flera timmar på att komma ut på nätet. Att komma åt mina bloggar var lögn, för modemet stod bara och tuggade och tuggade och tuggade.... Det är inte riktigt stabilt än heller, så jag vågar inte skicka upp några bilder än - ifall att det bryts igen.

Men men, nu är jag tillbaka! Jag har en hel del bloggar att besöka men tror jag får låta det vara tills i morgon. Målaren kommer nämligen i morgon bitti och tills dess måste jag ha tömt köket, hallen och G:s rum. Så jag har gott om sysselsättning idag om man säger så.

Sigrinn - Maila mej på mayogimom AT gmail DOT com! Du fattar nog vad du ska ta bort och lägga till. *s* Även om du inte gissade på rätt dag så var du i alla fall närmast. Så hör av dej så skickar jag en liten present. :-)

Inga kommentarer: