tisdag, oktober 09, 2007

Ordlös Onsdag - I Pysseltagen



28 kommentarer:

Thérèse sa...

Mysigt med pyssel , blir också sugen på att sätta mig och pyssla med barnen

Pumita sa...

Du verkar vara väldigt pysslig av dig! Men är det inte lite tidigt för julkort? :)

Nejma sa...

Thérèse - jag har inte börjat pyssla med barnen än, Finns liksom inte plats till det än hemma. Men snart så... Hoppas jag!

Pumita - Jo, jag har ju ett förflutet som dagisfröken. Då blir man automatiskt pysslig tror jag. :-) Julkorten är inte till mej, dom ska säljas... Det är lika tråkigt varje gång att göra sej av med dom, men jag måste ju. Jag kan ju inte spara på mina kort i evigheter heller. ;-)

/Nejma

Anonym sa...

Gillar pyssel,men det där har jag aldrig provar på!

Anonym sa...

Julkort? Scrapping?
Pyssel är mysigt !!

Sofia Eriksson sa...

Åh, vad kul att få se några av dina kort!! :) Jättefina!

kram, Sofia

Anna Malaga sa...

Fina, som vanligt! Visst flyger tiden iväg när man pysslar!

Anonym sa...

Jag gillar verkligen dessa Ordlösor. :D
TACK Nejma!

Anonym sa...

Att pyssla är så roligt. Hmm, man kanske skulle göra lite egna julkort i år :)

Admin sa...

Jättefina kort, jag är klart imponerad! Pyssel är skoj, synd att det finns så lite tid för det.

Anonym sa...

Jag pysslade igår. Har fortfarande klister på fingrearna. Det är därförö det sktavas lie knlostigt idag. Sitter fast in thangenterna.

Kent Filppu sa...

Jag kommer att tänka på julen och det ger mig lite panik eftersom vi ännu inte vet om vi firar jul i Sverige, Chile, Honduras eller någon annanstans och det är snart bara två månader kvar.

Anonym sa...

Så mycket fina kort. Det finns en konstnär i dig med :0)
Ha det bra.

Anonym sa...

Oj, oj. Snart är det jul igen. Kul att kunna göra sina egna personliga julhälsningar.

Anonym sa...

Fina kort!
Vilken blandning också av sommar och jul. Roligt att få ett så fint egengjort kort.

Åsa sa...

Scrappbooking, det är trevligt, särskilt om man har bekanta som håller på:)

Anonym sa...

Hej!
Förstår inte vad du menar med att jag glömt permalänken... Länkade jag fel? Länkade ju hit... och har gjort så varje gång...

Åsa sa...

Oj oj oj, redan? Plockade in ngr smultron i helgen men visst är det väl dags att börja fixa julkorten - om man nu vill göra dom själv vill säga. Tack för påminnelsen :)

Anonym sa...

Jättefina kort!

Jag blir sämre och sämre på att skicka julkort med snigelposten, får ågren varje år.
Kanske det skulle hjälpa att pyssla och göra egna kort? Men risken är att dom inte blir klara förrän till julen 2008 ;-)

Anonym sa...

Härligt med pyssel... själv är jag totalt EGO idag.

Tiger sa...

Mysigt med pyssel! Skapar verkligen stämning. Längtar tills egna kids så man har någon att pyssla med som e lika barnslig som jag! ;)

Anna-Eva sa...

Åh, så fina! Och så bra att du fått ordning på ditt internetstrul.

Nässelblom och choklad sa...

Varje år tänker jag att jag ska börja redan i oktober och göra egna julkort tillsammans med barnen. Varje år springer jag i panik och postar mina fullfrankerade köpejulkort ungefär den 22 december. Det ser jättemysigt ut med dina fina kort.

Sarah sa...

Att göra egna kort är jätte kul! Kanske dax att börja nu...
Fina kort du gjort =)

Boel sa...

Jättefina kort. Avundas per automatik pyssliga människor. Ha en bra dag allihop!

Miss Marie sa...

oh, jag alskar ocksa att pyssla! det ar ju sa kul! :)

Tolken sa...

Uh, jag är inte pysslig. Tänker bara på bråkande barn och lim som kladdar. Men barnen älskar förstås att pyssla.

Anonym sa...

pyssel e kul ju!