tisdag, november 06, 2007

Hemma igen!

Vi kom hem för några timmar sen. Hem, ljuva hem! Känns lite konstigt att vara hemma i röran igen. Man vänjer sej snabbt vid att bo på hotell och få sängen bäddad och äta på restaurang, men det går ju inte att leva hela livet så. Förr eller senare blir även det livet vardagsliv och tråkigt.

Här hemma ser allt precis likadant ut som vi lämnade det. Fast med mer smutstvätt. Det är otroligt vad mycket tvätt det blir när man är ute och reser! I morgon kommer tvättmaskinen och dammsugaren att få jobba för högtryck. En snabbtur till Ceuta borde jag hinna med också, för att lämna tillbaka böcker till bibblan. Och så måste jag förbereda några lektioner. Vardagsliv, here I come! *s*

Det har varit en UNDERBAR helg! Har bl.a. hunnit träffa Anna i Málaga och haft en jätterolig dag med henne och hennes charmtroll till son. Trots vissa oplanerade händelser så har jag laddat om batterierna och mår toppen! Har sååå mycket att blogga om och ännu mer att plugga för att hinna i kapp, men känner att jag just nu kommer att fixa allt.

Mer bloggande om någon timme när Ordlös Onsdag kommer upp och jag hinner sätta mej i lugn och ro och blogga. Ska försöka röja lite här hemma först och planera resten av veckan.

Inga kommentarer: