tisdag, november 06, 2007

Studiero



Jag tog med mej mina latinböcker till Fuengirola och passade på att läsa lite. Barnen var ju sysselsatta på annat håll, med att spela kort med mommo och moffa och annat skoj. Hitills har jag läst 3 av totalt 20 teman som ingår i första terminens Latinkurs, så jag börjar komma i kapp. Men det är hårdkörning som gäller nu de närmsta dagarna, för jag har ju inte bara latin, det är ju 4 ämnen till också.

Veckans Ordlösa Onsdag kom upp lite tidigare än vanligt den här veckan, just för att jag ska logga ut och ta tag i Medeltidslitteraturen. Jag är supertrött efter resan och ska krypa ner i sängen med Mio Cid (nej, min man behöver inte vara svartsjuk, herr Cid dog för över 1000 år sedan. *s*).

1 kommentar:

Pumita sa...

Så du går och lägger dig med döingar... OMG! ;D