tisdag, mars 18, 2008

Ordlös Onsdag i morgon

Samma tid, samma plats, samma kanal.... I morgon är Ordlös Onsdag äntligen tillbaka här som vanligt! Jag lägger upp allt i kväll när jag kommer hem från jobbet och så kollar jag runt på alla bidrag när jag kommer hem från Ceuta i morogn kväll. Så förbered er nu, leta foton och för er som är nya - läs igenom reglerna och kolla upp hur ni skriver in permalänken. *s*

Vi hörs ikväll!!! Jag har verkligen saknat de Ordlösa Onsdagarna, de är veckans höjdpunkt så här mitt i veckan, eller hur?

2 kommentarer:

Husbilen Credo sa...

Välkommen tillbaka känner mig bortkommen när Du inte var där Du skulle vara, men det gick ju bra med krokofant då kändes det som hemma igen. Ser verkligen fram mot detta

Randi sa...

VÄLKOMMEN TILLBAKA - har verkligen saknat dig! Hoppas nu att din internetkoppling håller för trycket ...*ler*
Vi har ju tack vare Krokofant i alla fall "överlevt" din ofrivilliga paus.