torsdag, april 27, 2006

Tjejsnack, vecka 17

Jag flyttar in Tjejesnack hit, så kan den som vill kommentera. Det har varit lite dåligt med kommentarer här måste jag säga, men ni har väl annat för er antar jag. Njuter av vårsolen hoppas jag, för det verkar som solen kommit till Sverige nu. Här har vi fått varmt igen, efter helgens oväder.


Läsvanor:

1. Läser du mycket`?
Oh ja! Sedan jag skaffade mej lånekort på Instituto Cervantes så blir det minst 2 romaner/månad. Jag älskar att läsa!

2. Nämn tre av dina favoritböcker
"Sink reflections" av Marla Cilley, the FLYLady; "Scrapbooking Secrets" av Becky Higgins och "Klockan klämtar för dej" av Ernest Hemingway. Det är vad jag kom på just nu. *s*

3. Har du någon gång funderat på att skriva själv?
Japp, har en del projekt på gång. Nu behöver jag bara ta mej i kragen och sätta igång.

4. Är du med i någon bokcirkel/bokklubb?
Nej, inte nu. Men jag har varit med i flera bokklubbar. Skulle gärna vara med i en bokcirkel igen, få se om jag hittar någon på nätet. Det vore kul!

5. Köper du oftast pocket eller inbundet?
Det spelar inte så stor roll, det viktigaste är innehållet.

Inga kommentarer: