onsdag, juli 05, 2006

I morgon kommer han!

Ikväll kom SMS:et vi har väntat på. "Vi ses i morgon i Ceuta, kl 13 spansk tid" HJÄLP! Snart är han här! Och jag som inte gjort ens hälften av det som stod på min Att Göra-lista.... Hela dagen idag blev ju så fel iom att jag vände på dygnet, så när jag piggnade till nu på kvällskvisten hade jag en fruktansvärd huvudvärk. Jag verkar ha blivit förkyld ochkså, bara så där knall fall, för huvudet bultar och näsan rinner... en det är väl nån stressreaktion kan jag tänka.

Frissan, nya kläder och pynta hemma får jag skippa. Däremot får jag vara glad över att jag städade i måndags, så det är halvrent och inte såååå himla stökigt just nu. Fast ärligt talat tror jag inte att maken bryr sej så mycket om det. Han är nog mest bara glad över att vara hemma hos oss, att han kan få ta en lång dusch och slipper köra hela dagarna. det är ju en rätt maffig resa...

Så i morgon bitti blir det till att stiga upp tidigt, på tok för tidigt känns det som. Jag måste lämna killarna någon gång efter 8 i morgon bitti, för att komma iväg innan 9. Visserligen brukar det inte ta så lång tid att ta sej till gränsen men om det inte är många som åker upp just då blir man ju sittandes i taxin tills den är full och det kan ju ta tid om man har otur. Och det lär vara mer liv & rörelse vid gränsen just nu, det är ju semestertider. Så det är lika bra att vara ute i god tid. Hellre att jag kommer upp till Ceuta för tidigt och får slå ihjäl tiden med att shoppa än att komma för sent och behöva leta efter maken i Ceuta...

Så om jag inte uppdaterar på några dagar nu så vet ni varför. *s* Men den 14:e har vi megastort bröllop och den 15:e fyller B 9 år, så efter det kan ni räkna med att jag tittar in igen. Fast jag får kanske abstinens och tittar in tidigare, man vet aldrig...

Huvva, nu är jag nervös!!!

Inga kommentarer: