torsdag, maj 17, 2007

Kort, kort, kort....

Jag har inte scrappat på evigheters evigheter! saknar det verkligen, men tiden och inspirationen räcker helt enkelt inte till. Jag kan inte scrappa i ett rörigt rum (fast nått rörigare än mitt scrapbord efter jag scrappat finns helt enkelt inte på denna jord! *s*) och just nu är min scraphörna (läs vardagsrumsbordet) knökfullt med kortgrejer, så det är bara att glömma att scrappa innan min korttillverkningsklåda gått över.


Här kommer några av de senaste dagarnas alster:






4 kommentarer:

Anna Malaga sa...

Vad fina! Kul att se.

Wallins på Hembacka sa...

Kul att du visar vad du pysslar med! Fina kort!

Relay sa...

är det sådant man skrapade som liten så att figurerna fastnade på papper bord, stolar, och väggar ibland av misstag?
http://gransland.blogspot.com/

Linda sa...

Vad fina de är! Jag älskar att scrappa och har gjort så länge jag kan minnas (att läsa grafisk formgivning i gymnasiet var fantastiskt! :P), men numera hinner jag sällan... Begriper inte var tiden tar vägen, men inte till att scarppa uppenbarligen...