torsdag, maj 03, 2007

Trasig mus

Jag håller på att bli TOOOKIG! När jag köpte den här datorn kom så klart en mus och ett tangentbord med i paketet. Tangentbordets tryckta bokstäver håller på att suddas ut så ibland får man gissa sej till vilken bokstav det handlar om, om man inte lärt sej det utantill redan. Och nu har musen fått totalt spatt! Den var full med damm, så jag skulle rensa den - och vips så gick en liten plastbit av! Så nu går det bara att styra den i 3 riktningar, vilket då såklart försvårar surfandet rätt rejält... *morr* Made in China.... Jag misstänker att jag måste investera i en ny mus, för så här är det inte speciellt roligt att surfa.... Det tar en evinnerlig tid att komma någonstans på nätet för det är nästan lögn att komma åt vänstra övre hörnet på skärmen. Med lite tur kommer jag hem med en ny mus i morgon, förhoppningsvis en trådlös. Jag är lite less på sladdar så ju färre desto bättre. Är jag osynlig på nätet i morgon så har jag inte fått någon ny mus och tvärvägrar surfa.

Inga kommentarer: