måndag, juni 25, 2007

Sommarlovsmorgon

Idag känns det verkligen att vi har sommarlov. Jag vaknade lite i 9, klädde på mej och gick ut för att köpa bröd till frukost. Varmt, nybakt bröd som doftade ljuvligt! På vägen till bageriet såg jag andra som var ute i samma ärende eller som gick en långsam morgonpromenad. Ingen stress. Verkligen jätteskönt!

Nu har vi ätit frukost och jag har dukat av bordet. Nu väntar storstädning och lite annat plockande här idag. i morgon kommer en av mina allra bästa kompisar hit från Sverige för att vara här i ynka 3 dagar, men det är ju bra mycket bättre än inget alls. Idag har jag mycket att fixa så jag behöver verkligen stödet från mina Skrubbarkompisar. Ska logga in där alldeles straxt.

Klockan är 10, dagens första maskin snurrar i maskinen och jag har hela dagen framför mej. Ibland är livet helt underbart....

Inga kommentarer: