lördag, augusti 04, 2007

Går igenom veckans Ordlösa Onsdag

Den här veckan har varit totalt upp och nervänd! Egentligen jobbar jag knappt nått, oficiellt sett alltså, för jag har bara haft 3 (betalda) lektioner den här veckan. Men vi håller på och jobbar på en tidning, som vi ger ut varje sommar. Eller så är det tänkt i alla fall. Jag var med för 2 år sedan och då gav vi ut en jättefin tidning. I fjol var jag inte med - och då blev det ingen tidning. *s* Men ärligt talat, det var nog inte pga mej, för sååå viktig är jag inte. Men visst behövs det en kvinnlig hand som styr upp allt arbete och ser till så att killarna uppfyller sin del av arbetet. I år kommer vi att ge ut en ännu bättre tidning. Men det är MYCKET jobb med att göra en tidning. Så vissa dagar har vi mer eller mindre bott på jobbet, bara gått därifrån för att äta och sova.

Allt extra jobb har gjort att jag inte hunnit igenom hela listan med Ordlösa ännu.:-( Men jag försöker besöka alla deltagare och skriva en liten hälsning i kommentarerna så om jag inte besökt er ännu - jag kommer! Så titta gärna in i era kommentarer så här i efterskott, det kan finnas nya kommentarer. :-)

Det har varit lite trassel med permalänkarna hos en del av er. Jag har lämnat meddelande i era kommentarer. Kolla där och återkom till mej så fixar vi det så det blir rätt till nästa vecka. Ok?

Inga kommentarer: