torsdag, november 01, 2007

Batteriladdning

I morgon så här dags är vi i Málaga. I morgon bitti, tidigt tidigt, sticker barnen och jag hemifrån för en minisemester i Málaga. Jag hoppas att det blir den batteriladdare jag så väl behöver, för min energinivå är snart nere på rött.

Vi ska på släktträff. Mina föräldrar och andra släktingar flyger ner i morgon för 10 dagars semester på varmare breddgrader. Killarna och jag åker upp för att umgås med dom över helgen. Vi ska bo på hotell. Killarna ser verkligen fram emot det, för dom har inte bott på hotell sedan dom var bebisar och det minns dom ju inte så mycket av. Kameran är laddad och nerpackad. I övrigt har jag inte med så mycket grejer, för annat än minimalt med kläder och tandborstar behöver vi inte så mycket. Jo, böckerna i latin är med liksom en bok på medeltidsspanska som jag måste läsa under helgen. Vi får se om jag får så mycket pluggat, men med böckerna i väskan behöver jag iaf inte lida av dåligt samvete, böckerna ligger inte hemma och gråter.

Jag hoppas jag kan träffa Anna på lördag. Det ser jag fram emot! Och mina killar ser fram emot att leka i en park med Annas son. Egentligen hade jag velat gå på Ikea, men med tanke på att dom inviger i Málaga i morgon får jag skippa det tills hysterin lagt sej lite. Då har jag ju en anledning till att åka till Málaga snart igen. Smart va? *s*

För säkerhets skull ställer jag in så jag måste godkänna kommentarerna här på bloggen innan publicinering under vår semester. När jag kommer hem igen tar jag bort det. Men det känns skönt att veta att jag slipper få bloggen spammad, ifall att...

Foton och rapport från vårt Málagaäventyr kommer i början av nästa vecka.

Inga kommentarer: