tisdag, november 20, 2007

Ordlös Onsdag - Blomsterprakt



28 kommentarer:

görel sa...

Vilka härliga blommor, jag kan riktigt känna doften!
Tänka sig, jag blev först ...

Tex sa...

Oh, det doftar alltid så gott från alla blommor. Aaah!

Kent Filppu sa...

Så många blommor skulle jag aldrig junna hålla liv i.

Cattis sa...

Mmm. Några sådana skulle jag vilja ha här hemma i morgon :-) Rätt många faktiskt..

Nejma sa...

Grattis Görel! Du vann kapplöpningen den här veckan. *s*

Ja, visst är blommorna fina. Och tänk, fotot är taget i Fuengirola nu i början av november.

/Nejma

Anonym sa...

Blommor kan jag nog aldrig se mig mätt på, blir precis lika glad vareviga gång jag ser en vacker blommor!

Unknown sa...

Härliga färger..verkligen

Anonym sa...

Harliga farger! paminner om nar min mamma var har i Thailand. Hon kunde inte tro att det var sant, blommorna ar ju sa billiga har.

Åsa sa...

Åh, vad vackert, vilka färgeer. Den bilden värmer verkligen här på norra delen av jordklotet :)

Anonym sa...

Alla dom skulle jag vilja ha och ge min son som fyller år idag

Anonym sa...

Så många och så färgrika! Härligt att se.

Randi sa...

Vilken färgprakt - anar doften och njuter.

Della sa...

Vackra färger! Jag skulle mycket väl kunan tänka mig att ha lite blommor här just nu.

Wickans värld sa...

Ännu en påminnelse om att sommaren är bara 7 månader bort....
Såå vackra blommor!
Har lust att plocka några!

Anna-Eva sa...

Tjusigt, jag vill köpa allihop :)

Åsa sa...

Det är något visst med blommor i sådan mängd. Jag blir alltid lite varm inombords och får ett fånigt leende på läpparna :) Lite avundsjuk måste jag säga att jag blir bara då jag skymtar en kvinna i kjol och kortärmat på bilden som är tagen nu i november!

Klimakteriehäxan sa...

Mitt bidrag är en total kontrast till dina härliga blommor! Och inte är det riktigt ordlöst heller - kolla själv!

Anonym sa...

Så många, skulle behöva i alla fall en bukett här hemma:) Ha en fin dag...

K sa...

Även jag skulle önska att jag hade dessa blommor hemma här. Några till mig själv och några att ge bort. Färger som lyser upp i novemberkylan.

Nina sa...

Vilken underbar blomsterprakt. Kan få vilken nordbo som helst att komma ihåg att en ny sommar kommer tidsnog, även hit.

Thérèse sa...

Härlig och färgglad bild. Idag har jag faktiskt tagit med en bild från Marocko på ordlös onsdag.

Anonym sa...

Åh så härligt med blomsterprakt, underbara färger!

Din vän sa...

Lika vackert är det inte här nu mitt i novemberrusket. Men jag hittade något annat vackert.
http://kulturbloggen.com/?p=2879

RS

Sarah sa...

Ja det kan man kalla blomsterprakt!

Pumita sa...

Som på Hötorget i Stockholm. Härligt! :)

Anonym sa...

Åhhh....blommor....vill ha alla!

Anonym sa...

Mmmm :-) synd att det inte finns plats på mitt överfyllda bord just nu! *grin*

Tolken sa...

Avundsjuk! Inte lika många blommor här