tisdag, januari 08, 2008

Ordlös Onsdag - Ny kamera




22 kommentarer:

Anonym sa...

God fortsättning....
Onsdagstemat var efterlängtat!
Grattis till kameraköpet, ser att du lyckats få bilden i både svart/vit samt med färg på bladen..kul att prova på olika inställningar!
Mås så gott!

Anonym sa...

Ja det var en fin effekt - minns när jag stod i fotolabbet varje kväll och skvätte med cancerframkallande vätskor - för att få fram effekter som denna.
Nu räcker det med att mixtra med photoshop - eller andra av teknikens underverk.
Skönt - för visserligen var det magiskt och mystiskt att stå där och röra i det dämpade ljuset - men cancerrisken är inget eftersträvansvärt i sig...

Läste om din dramatiska resa till Sverige. Blev trött bara av att tänka på vilket jobb ni hade...

Pumita sa...

Hej Nejma, Kul att Ordlöst är tillbaka! Och grattis till nya kameran! Jag har också köpt en ny "leksak" nyligen men dagens bild är tagen med min gamla för ett par år sedan. Ha en fin dag!

Anonym sa...

Kul att det är igång igen. Och kul med en ny kamera, om dom funkar som man vill. Min nya gör inte det.

Maz sa...

Kul ide’ med ordlös onsdag. Hittade hit via någons bild under juluppehållet och bestämde mig för att komma tillbaka när det drog igång igen.
En ny kamera var ju ett trevligt sätt att inleda det nya fotoåret på.

Wickans värld sa...

Jag håller också på att testa mig fram med min nya kamera (o scanner!)

Cattis sa...

kul att ordlös onsdag är i gång igen!

Antar det finns mycket nytt att upptäcka med kameran ~ kul :-)

Åsa sa...

God fortsättning!
Kul med ny kamera :) Då har du att göra ett tag nu fram i vår ;)

Fundera grönt sa...

Gott Nytt År! Och grattis till nya kameran! :)

Nässelblom och choklad sa...

God fortsättning, säger även jag. Är bilden tagen hemma hos dig?

K sa...

God fortsättning!
Nytt år och ny kamera - blir många fina bilder i år också ;-)
Kul att "Ordlös onsdag" är på gång igen!

Anonym sa...

Härligt att ordlös onsdag är tillbaka! Det är så trevligt med alla tolkningar :-)

Randi sa...

Grattis till nya kameran!
Hoppas du har haft en skön och avkopplande julhelg!
Kul att du är tillbaka!

Rajson sa...

Hej,är ny här på sidan. Mkt trevligt.
Ha det så bra med lärandet av nya kameran.Jag själv funderar på ett macro objektiv så att det lilla blir stort här i värlen!

Catti Ullström sa...

Äntligen tillbaka :)

Lycka till med nya kameran!

//Catti

Anna-Eva sa...

God fortsättning allihop! Kul att vara tillbaka. Snygg bild Nejma. Kanske kommer jag mig för att köpa ny kamera jag med i år. Det är ju så kul att fotografera.

Anonym sa...

Grattis till den nya kameran! Är tillbaka med ordlös onsdag efter en tids uppehåll, kul att vara med igen!

Anonym sa...

Vad roligt med en ny kamera! Precis som det är roligt med att Ordlös Onsdag fortsätter som vanligt igen!

Gott nytt år på dig!

Johanna sa...

Jag har saknat Ordlös Onsdag!
Jättekul att du har en ny kamera. Jag spar pengar till en jag med :)

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Har tittat på bilder från deltagare i Ordlös Onsdag så länge, men nu deltar jag själv för första gången! =)

Anonym sa...

Förvisso en dag försent - men ändå här kommer min ordlösa onsdag (bilden tog jag igår men bloggade inte förrän idag.....)

Kaffebönan sa...

Så nu är det dags.. kul.
Grattis då till nya kameran.. fick en
Olympus för en tid sedan av min son.. jag bara älskar att fotografera.
Tjingeling
http://kafferasten.blogg.se